Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Ulle - 21 augusti 2008 23:29

Eller vad ska man annars kalla det? På en timme hann jag forcera taklampan, flytta undan massa lådor OCH hänga upp tvätten. Mer än jag hunnit med på flera dagar!


Bra jobbat *klapparmig själv på axeln*

Av Ulle - 21 augusti 2008 21:50

Värst vad dagarna rann iväg... Ser att jag har haft besökare och det är ju väldigt trevligt. Får väl kosta på mig att skriva lite;) 


Har fortfarande värsta röran att ta tag i:( Rummet jag sitter i är numera rensat på lådor för här har jag knött in sängen. Det betyder att Lillemans rum är så gott som tomt sånär som på hans lilla minispjälsäng och en bokhylla. Omysigt så det förslår och jag får dåligt samvete för att det är så kalt och hemskt. I hallen står lådorna radade utmed väggen och i allrummet är det svårt att hitta golvyta att sätta fötterna på. Alla lådor ska upp på vinden, men jag kan inte fälla ner vindstrappan för taklampan sitter ivägen, suck.


Så min bortförklaring till att inte hinna skriva här på flera dagar har varit att jag måste ta itu med kaoset därute först. Ändå har jag inte ens fått ner lampan -och det har tagit mig sex dagar. Allvarligt!? Nästan en vecka för att få ner en lampa?? Åhh vad gör jag med min tid egentligen? Måste vara tidernas mest ineffektiva person hehe.


Å naj! Det piper igen, tvättmaskinen är klar. Och den är FULL. Storeman tyckte det var sååå kul att få stoppa i kläderna så jag rotade fram allt möjligt vi kunde slänga i. *Ångrar*


Lovar mig själv att inte logga in igen förrän lampan är nedtagen. Hoppas det går fort! Ah kan ju be sambon *s*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards