Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Ulle - 12 augusti 2008 22:49

Köpte idag men kan inte bestämma mig om jag vill ha den. Kan nån vänlig själ bestämma åt mig tro?

http://www.ginatricot.se/?countryChosen


längst ut till höger, mittenraden

Av Ulle - 12 augusti 2008 22:43

Vi ska få F:s föräldrars utemöbel från Grythyttan! Jag tror inte det är sant haha. Sneglade på en sådan när vi köpte utemöbel förra veckan men det är för dyrt. Eller förresten, vi hade inte köpt en sådan ändå, vi vill kunna duka för många ute. Men som "andramöbel" duger den ju absolut!


Åh längtar till nästa säsong då vi kan ha den på altanen i öster:)

Av Ulle - 12 augusti 2008 20:47

Är sååå sugen på kladdkaka. Tror min kropp behöver det ikväll. Jag tränade ju Pump i lördags. Och provkörde cykeln igår. Och så ammar jag faktiskt.


Japp skäl nog *s*


Man kanske kan ha i lite nyttiga frön hehe

Av Ulle - 12 augusti 2008 20:12

Ikväll gjorde vi slag i saken sambon och jag. Vi klippte håret på S och han blev sååååå fin:)




Av Ulle - 12 augusti 2008 19:50

suck. Åkte till stan för att köpa regnkläder till S. Började i den braiga affären med begagnade barnkläder. Men där fanns inget. Åkte in till city, strosade runt lite medan barnen skulle somna. Åh skönt, bägge sover! Vad ska jag hitta på då, med massa egentid över? Ah, shoppade kläder till mig själv (mysig höstkofta!) Messade sambon ifall det var nåt vi behövde när jag ändå var i stan och inte hade nåt att göra. Inte hade nåt att göra??? Jag skulle ju för f*n köpa regnkläder till S.


Bläää för mig själv. Första dagen på dagis i morgon och han får komma i de gamla regnkläderna som stramade redan innan sommaren:(



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards