Alla inlägg under september 2008

Av Ulle - 17 september 2008 21:29

har absolut inget alls att skriva men eftersom jag nu är igång igen så får jag ju få till åtminstone ett inlägg idag:)


Och det var ju ett ypperligt tillfälle nu medan kladdkakan gräddas i ugnen *slurp* (jaja men jag hade ändå redan syndat med Polly tidigare idag)


Faktiskt minsann var jag och tränade idag också, på förälder-och-barn-step och styrka.


Om jag anstränger mig lite till kan jag nog krysta fram ännu en anledning att äta kladdkaka ikväll haha! Eller nej, bättre att spara den till nästa gång jag är sugen;)


Hej så länge, kanske kanske tittar in en gång till!

Av Ulle - 16 september 2008 13:22

Har fått lättåtkomlig dator på nedervåningen så nu kanske jag kan ta tag i detta igen:)

NEEEJ tappade musen och den går inte att klicka med, jobbigt.


Får skriva mer sedan nu är det hämtning på dagis som gäller! Åh vad

man kan längta efter sina barn:)

Ovido - Quiz & Flashcards