Alla inlägg den 25 september 2008

Av Ulle - 25 september 2008 21:50

Sambon utmanade mig, fanns nåt program för att träna upp sig så man ska orka många armhävningar. Passar mig perfekt, armhävningarna är det tråkigaste på hela passet när man tränar. Då brukar jag behöva dricka, fylla på vattenflaskan, sätta upp håret på nytt, knyta skosnöret eller vad som helst. För jag är så dålig!!


Men nu ska det bli ändring! Idag var det 7,7,5,4 +sitt max (fast minst 5) st som gällde. Jag klarade det iallafall, och imorgon är det vila, sen ett nytt set på fredag.


Bra att ha en sporre!

Av Ulle - 25 september 2008 21:40

Tyckte jag var apkul när jag provade första gången. Sa jajaja när sambon frågade om vi skulle köpa ett.


Ångrar mig nu, det är inte alls kul:( Och musiken är så fruktansvärt dålig så man kräks. Förstår inte hur sambon står ut själv?


Måste plocka undan det sista efter maten men då får jag också lyssna på den hemska musiken. Kanske skulle leta fram min Ipod, ja det ska jag göra!


Usch hittade en öppnad påse ostbågar förut. Ostbågar är väl inte godis förresten?

Ovido - Quiz & Flashcards