Alla inlägg den 21 november 2008

Av Ulle - 21 november 2008 13:13

är hopplös att läsa ikapp om man inte läst på typ två dagar. Och jag har missat säkert en vecka, så det får förbli oläst... Som tur är uppdateras jag på det mesta ändå!


Men kul att läsa om Grotisäventyret i Thailand! Blir såå avundsjuk och sugen på att åka själv.


Har stängt in mig i arbetsrummet med barnen för att kunna skriva utan att oroa mig för B och trappan, men nu börjar de tröttna. Dags att sätta upp en grind. Fast det har jag ju redan gjort? Det sa jag på bvc iallafall;)

Av Ulle - 21 november 2008 13:04

oj oj oj. Men nu fick jag en minut över. Ser att de senaste inläggen bara handlade om godisförbudet;)  Men jag håller i än!


Träningen är det sisådär med däremot:( Funbeat skulle ju vara en sporre sa F men sen jag gick med i Funbeat har jag knappt tränat alls.. Kan även bero på att kortet på Hälsans har gått ut.


Nej, jag skulle inte in här för att skriva själv, jag ska läsa syrrans blogg och grotisbloggen:)

Ovido - Quiz & Flashcards